''

Klantenservice Switch to Led.nl

Via onze deze pagina proberen wij u antwoorden en uitleg te kunnen geven op vragen die u heeft over onze webwinkel. Tevens kunt u nog onze FAQ pagina raadplegen. Ook kunt u ons tijdens openingsuren telefonisch bereiken of een e-mailbericht sturen. Zie hiervoor onze contact gegevens.

''

 

''
Algemene voorwaarden


Lees hier alles over onze
algemene voorwaarden

Lees meer >>
  ''
Privacybeleid


Bekijk hier ons privacybeleid


Lees meer >>
         
''
Bestelproces


Informatie over het bestelproces
kunt u hier vinden


Lees meer >>
  ''
Klachtenbehandeling


Hier staat onze klachtenafhandeling beschreven

Lees meer >>
         
''
Verzendkosten


Eventuele verzendkosten worden hier vermeld

Lees meer >>
  ''
Herroepingsrecht


Lees hier alles over uw
herroepingsrecht


Lees meer >>
         
''
Levertijden


Vind hier alles over onze levertijden

Lees meer >>
  ''
Garantietermijn


Alle informatie over onze
garantietermijn en voorwaarden


Lees meer >>
         
''
Afleveringen


Alles over onze afleveringen
door TNT Post


Lees meer >>
  ''
FAQ


Hier vind u de antwoorden op
veelgestelde vragen


Lees meer >>
         
''
Betalingen


Bekijk hier uw
betaalmogelijkheden


Lees meer >>
  ''
Contact


Wilt u contact met ons opnemen?
Lees hier hoe u dit kunt doen


Lees meer >>

 


Algemene voorwaarden

Wij hanteren de algemene voorwaarden van de thuiswinkelorganisatie. In deze voorwaarden staan o.a. onze garantiebepalingen, klachtenafhandeling en retourenbeleid. Voor meer informatie hierover kunt u onze algemene voorwaarden pagina raadplegen.

''

Bestelproces:
Online bestellen bij www.switchtoled.nl kan 24 uur per dag gedurende 7 dagen per week. Onze internetwinkel gaat nooit dicht. Snel, gemakkelijk en ook nog eens voordelig!
Om uw vragen voor te zijn, leggen wij onderstaand ons bestelproces uit

Stap 1: Winkelwagen
Om een bestelling te plaatsen op onze website is het noodzakelijk dat u het product naar keuze in uw winkelwagen plaatst. Dit doet u door op de bestelknop van het geselecteerde product te klikken en vervolgens komt u in het winkelwagen omgeving. Hier ziet u het overzicht van uw bestelling en heeft u de mogelijkheid eventuele wijzigingen door te voeren of producten toe te voegen. Ook dient u in dit scherm de verzendmethode te selecteren. Indien u de bestelling onder rembours wilt ontvangen kiest u voor de keuze rembours verzending. Anders selecteert u de standaard verzending.
Zijn de gegevens van uw bestelling juist en compleet dan klikt u op ‘volgende stap’.

Stap 2: Adresgegevens en betaalmethode
In het scherm van adresgegevens dient u uw persoonlijke gegevens in de daarvoor geschikte invoervelden in te vullen. Tevens heeft u hier de mogelijkheid om eventuele opmerkingen bij uw bestelling te plaatsen en een afwijkend afleveradres in te voeren.
Maak uw keuze uit de betaalmogelijkheden.
Indien u geïnformeerd wilt worden over onze aanbiedingen kunt u dit hier aangeven.
Ook dient u hier aan te geven dat u akkoord bent met onze voorwaarden.
Indien u de verplichte invoervelden (aangegeven met *) heeft ingevuld klikt u op ’volgende stap’

Stap 3: Betaalwijze
In het scherm van de betaalwijze selecteert u de door u gewenste betaalmethode en indien u kiest voor een iDeal betaling selecteert u uw bank. Vervolgens klikt u op ’volgende stap

Stap 4: Besteloverzicht
In dit scherm ziet u het overzicht van de door u bestelde artikelen, uw adresgegevens en de door u gekozen betaalmethode. Hier kunt u alle door u ingevoerde gegevens nog een rustig controleren op invoerfouten. Als alle gegevens correct zijn ingevoerd klikt u op ’laatste stap
U gaat nu - afhankelijk van uw keuze voor betaalmogelijkheid - door naar de betaalomgeving. Indien u gekozen heeft voor iDeal gaat u nu naar uw eigen beveiligde bankomgeving. Indien u heeft gekozen voor bankoverschrijving of rembours gaat u uiteraard niet door naar deze bankomgeving.

Stap 5: Bestelbevestiging
In het laatste scherm ziet u de bestelbevestiging. Zodra wij u betaling binnen hebben ontvangt u een email ter bevestiging van uw bestelling en wordt uw bestelling verstuurd.

Annuleren
Indien u zich na het doorlopen van het bestelproces bedenkt en de bestelling wilt annuleren dan kan dit. Stuur dan een e-mail naar info@switchtoled.nl of bel met 0343-591467. Wij annuleren uw bestelling dan direct.

Vragen over online bestellen
Indien u vragen hebt, kunt u tijdens openingstijden contact opnemen 0343-591467 of stuur ons een email info@switchtoled.nl

''

Verzendkosten binnen Nederland
Voor orders tot 60,-- euro: 4,95 verzendkosten.
Voor orders boven de 60,-- euro: geen verzendkosten
Voor rembours orders : 10,-- rembourskosten

 

Verzendkosten voor België en Duitsland
Voor orders tot 60,-- euro: 7,50 verzendkosten.
Voor orders boven de 60,-- euro: geen verzendkosten

 

Overige landen op aanvraag, deze zijn afhankelijk van het pakketgewicht.
''

Levertijd
Bestellingen worden uiteraard zo snel als mogelijk afgeleverd. Wij streven naar een levertijd van 2-5 werkdagen. U ontvangt een e-mailbericht op het moment dat uw bestelling naar u wordt verzonden. Mocht een bestelling niet op voorraad zijn dan ontvangt u hierover een email.

''

Levering met DHL en Post.nl
Wij verzenden standaard met DHL en POst.nl pakketdiensten. Dit heeft een aantal grote voordelen. Beide werken met een Tracking nummer, dit nummer is bij ons op te vragen, waarna u kunt controleren waar het pakket zich bevind en wanneer het ongeveer wordt afgeleverd. Indien u niet thuis bent op moment van aflevering biedt de koerier de volgende werkdag het pakket nogmaals bij u aan. Indien u dan wederom niet thuis bent zal koerier proberen het pakket bij de buren achter te laten en zal u hierover dmv een briefje in uw brievenbus informeren.

''

Betalingen
Switch to Led accepteert 3 betaalmethoden. Zo kunt u kiezen voor iDeal betaling, rembours zending of een bankoverschrijving. iDeal betalingen en rembourszendingen worden direct verwerkt. Een bankoverschrijving duurt 2-3 werkdagen. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen hebben, wordt uw bestelling verzonden, mits voorradig.

  • iDeal
    iDeal heeft onze grote voorkeur. Met iDeal kunt u snel, vertrouwd, veilig en gemakkelijk u online aankopen afrekenen. U rekent af in uw eigen vertrouwde internet bankomgeving van uw eigen bank.
  • Bankoverschrijving
    U kunt het bedrag per bank overmaken. Ons IBAN-nummer is NL69INGB0005073605 t.n.v. Switch to led
  • Rembours (extra kosten 10,--euro)
    Bij een rembourszending rekent u af bij de Post.nl koerier (gepast afrekenen).


''

Privacybeleid
Switch to Led.nl respecteert de privacy van alle gebruikers van de site en zorgt dat al uw gegevens vertrouwelijk worden behandeld. Wilt u meer informatie dan kunt u onze privacybeleid pagina raadplegen.

''

Klachtenbehandeling
Switch to Led.nl hecht veel waarde aan tevreden klanten. Ondanks het feit dat wij ons uiterste best doen om uw bestelling zorgvuldig af te handelen, kan er altijd iets niet naar behoren zijn. Mocht u dus toch een minder goede ervaring hebben met onze service, dan vernemen wij dit graag van u.
In geval u klachten of opmerkingen heeft over onze producten, onze website of onze werkwijze dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.
Dit kan:

Telefonisch op telefoonnummer: 0343-591467 
Per email naar: info@switchtoled.nl

Bij uw telefonisch contact hoort u direct onze reactie op uw klacht. Indien u gebruik maakt van email dan zullen wij binnen maximaal 2-3 werkdagen u een inhoudelijke reactie per email sturen.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (www.ec.europa.eu

''

Herroepingsrecht
Bij de aankoop van onze producten heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen (dit is de zichttermijn). Deze zichttermijn start een dag nadat u de producten hebt ontvangen.
Tijdens de zichttermijn heeft u als consument het recht om het product te beoordelen. Wij verzoeken u het geleverde product slechts zo uit te pakken om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Indien u meer doet met de producten en er daardoor schade aan het product ontstaat bent u voor deze waardevermindering aansprakelijk.

Procedure:
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht dient u dit binnen de zichttermijn van 14 dagen aan te geven, bij voorkeur per email, aan: info@switchtoled.nl

Hiervoor dient u gebruik te maken van ons Modelformulier voor herroeping.

Klik hier om ons modelformulier voor herroeping


Na ontvangst van uw melding ontvangt u hiervan een bevestiging per e-mail.


Binnen 14 dagen na uw melding dient u de producten naar ons retour te sturen. U dient u als consument het product (indien redelijkerwijs mogelijk) in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en verpakking naar ons retour te zenden naar onderstaand retourenadres:

 

e-Warehousing

T.a.v. Switch to Led
Nijverheidsweg 27

3274 KJ Heinenoord

Terugbetaling van het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending vindt plaats zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding plaats. Terugbetaling binnen 14 dagen na ontbinding vindt alleen plaats als de producten ook door ons zijn ontvangen of u kunt ons aantonen dat u het product naar ons heeft verzonden.
Wij verzoeken u een geldig aankoopbewijs bij uw retourzending te voegen.

Verzendkosten van de retourzending bij herroeping:
De verzendkosten van een retourzending bij gebruikmaking van uw herroepingsrecht zijn voor uw voor eigen rekening.

 


Beschadigingen bij ontvangst:
Indien een artikel beschadigd en/of defect bij u wordt afgeleverd dient u ons binnen een redelijke termijn na ontvangst van uw bestelling hiervan op de hoogte te brengen. U ontvangt vervolgens informatie over de te volgen procedure.

Mocht u verder nog vragen en/of problemen hebben met een geleverd artikel of over een retourzending, neemt u dan gerust contact met ons op per email of telefonisch op 0343-591467 of info@SwitchtoLed.nl

''

Garantietermijn:
Switch to Led.nl garandeert dat elk door haar geleverd artikel voldoet aan normale eisen van deugdelijkheid, bruikbaarheid en aan bestaande overheidsvoorschriften. Als bij normaal, met de bestemming corresponderend gebruik, gebreken optreden in of aan het artikel, worden deze door Switch to Led kosteloos hersteld of vervangen.

Op de door Switch to Led.nl geleverde artikelen is de wettelijke garantietermijn van toepassing.

Onze factuur met de omschrijving van de geleverde artikelen is uw garantiebewijs. De op de factuur vermelde dagtekening geldt als ingangsdatum voor de garantietermijn. Sommige artikelen hebben een langere garantietermijn, deze staat vermeld bij de artikelomschrijving.

Voor garantieaanspraken verzoeken wij u het artikel, met bijsluiting van een geldig aankoopbewijs en een duidelijk ingevuld retourformulier met de omschrijving van de klacht te sturen aan:

eWarehousing
T.a.v. Buitenverlichting-kopen.nl
Nijverheidsweg 27
3274 KJ Heinenoord

Klik hier om de garantievoorwaarden te downloaden (PDF)

Indien garantie van toepassing is heeft de consument recht op een nieuw product, vervangende nieuwe onderdelen of kosteloos herstel. Wanneer herstel goedkoper is, en dit redelijk is heeft Switch to Led.nl de mogelijkheid om omruiling af te wijzen en
voor reparatie te kiezen.
De verzendkosten(binnen Nederland) komen, indien de klacht gegrond is en binnen de garantietermijn valt, voor rekening van Switch to Led. Bij een ongegronde klacht komen de gemaakte kosten voor rekening van de consument.

U krijgt op de reparatie drie maanden garantie.

Op de garantie kan geen aanspraak gemaakt worden indien er sprake is van:

  • normale slijtage door (veelvuldig) gebruik,
  • defecten of slijtage als gevolg van nalatig onderhoud,
  • als er veranderingen in of aan het artikel zijn aangebracht door derden,
  • als de datum op de factuur is gewijzigd of onleesbaar is gemaakt,
  • door gebreken die zijn ontstaan door niet met bestemming corresponderend of onoordeelkundig gebruik zoals het niet volgen van de bijbehorende gebruiksaanwijzingen,
  •  beschadiging door opzet of grove onachtzaamheid,
  • bij van buiten komend onheil zoals blikseminslag en dergelijke,
  • oververhitting door centrale of andere verwarming of door het gebruik van een hoger wattage van de lichtbron dan voorgeschreven,
  • blootstelling aan vochtigheid, extreme warmte of zonlicht of extreme koude,
  • kosten van derden voor reparatie van een defect artikel worden niet vergoed,
  • indirecte kosten veroorzaakt door het defecte artikel kunnen niet voor vergoeding in aanmerking komen
  • de consument in gebreke blijft en niet tijdig aan haar verplichtingen voldoet, waaronder ook begrepen de betaling van het product


Deze aanvullende garantievoorwaarden gelden, onverminderd de wettelijke rechten van de consument. Dat betekent dat een product datgene moet doen wat men er redelijkerwijs van mag verwachten.

''

FAQ
Veel gestelde vragen. Wij ontvangen regelmatig vragen over onze Led verlichting, betalen en verzenden. Heeft u ook een vraag? Wellicht dat deze al bij onze veel gestelde vragen wordt beantwoord. Raadpleeg hiervoor onze FAQ pagina.

''

Contact
Wilt u graag persoonlijk advies, bent u op zoek naar een specifiek product of wilt u een offerte voor grotere aantallen van een bepaald artikel dan verwijzen wij u graag door naar onze contact pagina.












































winkelwagen

winkelwagen is leeg bekijk winkelwagen
Veilig winkelen
 
Verantwoorde keuze